»Gradnja plinskega LNG-terminala mora biti prioriteta.«
»Seveda lahko naredimo in gradimo takšne vrste ladij. Ko se je odločalo o gradnji terminala LNG v Omišlju in načinu skladiščenja, smo družbi LNG Hrvatska ponudili rešitev, po kateri bi LNG-terminal lahko imel kapaciteto 200.000 ton, kar je veliko več od kapacitet današnjega LNG-terminala na Krku.«
»Premor pri odobritvi gradnje novih LNG-terminalov nosi jasno sporočilo glede podnebne krize: ta je eksistenčna grožnja današnjega časa.«
»To pomeni, da bi bila lahko skupna zmogljivost evropskih terminalov za LNG trikrat večja od pričakovanega povpraševanja po LNG-ju do konca desetletja.«
»Dobra novica je, da smo z varčevanjem in LNG-jem brez težav pokrili primanjkljaj v l. 2022, slaba novica pa je, da bo leta 2023 ruskega plina še manj.«
»V zvezi z LNG-terminalom Adriatic (Rovigo) lahko povemo, da ima upravljavec terminala v tem trenutku odprt razpis za proste kapacitete. Potrdimo lahko, da je družba Geoplin izkazala interes za sodelovanje na razpisu, ki ga je upravljavec terminala tudi sprejel.«
»Brodosplit do zdaj ni gradil LNG-tankerjev, kar pa ne pomeni, da jih ne bo. Izdelali smo celoten projekt gradnje LNG-tankerjev. Opremo pa bi kupili tam, kjer jo imajo, tako kot pri drugih vrstah ladij.«
»Imamo vse možnosti, da mi sodelovanje, ki ga imamo intenzivno skozi dve leti, nadgradimo in da Slovenija skoraj eno tretjino plina dobavi prek LNG-terminala tukaj na Krku.«
»Žal je ta faza gradnje nastopila zdaj, ko je že hladneje, vendar samega posega ni mogoče prilagajati dejanskim potrebam uporabnikov toplote.«
»To bi bila platforma, ne le za dobave, ampak tudi za določanje cen.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju